Avem incredere in produsele noastre.
Si dorim sa stim ca vi se potrivesc si sunteti multumiti de ele.

De aceea, am simplificat conditiile de retur.
Desi produsele de curatat Elefantino intra in categoria acelor produse care pot fi returnate doar daca sunt nefolosite, am extins facilitatea si pentru situatia in care ati incercat produsele si considerati ca acestea nu vi se potrivesc.

Astfel, puteti returna foarte simplu orice produs, folosit sau nu, in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care a fost livrat de curier.

PROCEDURA DE RETUR

Intrati in CONTUL MEU / ISTORIC SI DETALII ALE COMENZILOR.
Alegeti comanda pentru care doriti sa faceti retur.
In tabelul cu produsele livrate, bifați casutele corespunzătoare ale produselor pe care doriti sa le returnati.
Oferiți apoi explicațiile aferente returului in caseta special creata.
După completare, dați click pe butonul “CREATI UN BON DE RETUR”.

Se va crea un bon de retur care urmeaza sa fie confirmat de catre administratorul site-ului. Puteti verifica in orice moment statusul solicitarilor dvs de retur in rubrica RETURNARILE MELE.

Adresa pentru returnare si alte detalii

S.C. FASTCLEAN MAGIC S.R.L
str. Huedinului nr. 10, subsol,
Cluj-Napoca - CP 400677
Telefon: 0746 588 819, Email: comenzi@elefantinocluj.ro
Program de lucru : Luni - Vineri 9:00 - 19:00

Returnarea se poate face direct la depozitul sediul nostru (adresa de mai sus), prin curierat rapid (recomandat Cargus Curier sau Fan Courier) sau prin Posta Romana.

Returnarile prin curierat rapid sau prin posta nu se vor face cu ramburs. Returnarea banilor se va face ulterior prin transfer bancar sau mandat postal.

Conditii generale pentru retur

Produsele pot fi returnate urmand procedura de retur (de mai sus).
Solicitarea de retur poate fi trimisa pana cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii / ridicarii (din depozit) produsului.
In cazul in care doriti sa faceti sesizarea in mod direct sau aveti nevoie de detalii, puteti apela numarul de telefon: 0746 588 819.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de dumneavoastra.

Va vom returna contravaloarea comenzii (excluzand costurile de transport) in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, insa nu mai tarziu de 7 zile calendaristice din momentul solicitarii de returnare.

Produsele trebuie returnate in ambalajul original.

Oferim incredere si avem incredere in clientii nostri. De aceea, asteptam cu decenta ca produsele returnate sa fie in consistenta initiala (si nu diluate).

Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel si doriti sa le returnati pe toate, doar unul dintre produse poate fi folosit, restul de produse le putem accepta doar daca sunt in starea initiala.

Daca produsul a fost achitat integral cu voucher, fara sa mai fi fost nevoie de plata unei diferente de bani, vom reactiva voucherul, pe care il puteti refolosi. Daca termenul de utilizare a voucherului a expirat, nu il veti mai putea folosi.

Daca produsul a fost achitat partial cu voucher, vom reactiva voucherul si restitui suma pe care ati achitat-o. Daca termenul de utilizare a voucherului a expirat, nu il veti mai putea folosi. Daca produsele livrate au fost insotite de eventuale cadouri, cand se returneaza produsele trebuie sa se returneze si cadourile.

Produse sosite cu probleme la livrare

Neconcordantele cu produsele livrate (cantitate necorespunzatoare datorata pierderilor la transport, ambalaj deteriorate etc.) este nevoie sa fie comunicate in termen de 2 zile din momentul receptionarii coletului.

Ne vom asuma in totalitate costurile cu inlocuirea acestor produse, inclusiv transportul. Si in acest caz este nevoie sa se urmeze procedura de retur.